Angelz Pkz
 
HomeAngelz PkzCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Client Download: http://www.mediafire.com/?ri2z23azi87t4c4

Share | 
 

 Hi, I am Dominic...

Go down 
AuthorMessage
Dominic

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : England

PostSubject: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 10:58 am

Hey everyone, my name is Dominic and it will be that in AngelzPkz, I'm sure some of you will remember me Including Max. I will always be trying to help out as I was before, I am trying for mod at the moment and if you need any help, I will try my best santa bounce
Back to top Go down
View user profile
nick

avatar

Posts : 46
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : canada on my computer chair ;)

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:08 am

welcome to angelz pkz dominic Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Dominic

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : England

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:10 am

Hehe, welcome back do you mean? Razz I quit when you weren't aloud to spawn Phats and I lost all my GS etc, so I'm coming back now, wish me luck santa bounce
Back to top Go down
View user profile
i love pray

avatar

Posts : 63
Join date : 2010-11-04
Age : 22
Location : I dont know bc its darkness

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:11 am

Well nice to meet you but atm we dont have any free mod spot Soz



Back to top Go down
View user profile
Dominic

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : England

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:13 am

All is fine, I will still try my best to get one, a mod status is a milestone for me Smile on this server it might be a bit tricky, oh and my PC has really slow internet so I wont have download the client untill hmm 7:00ish.
Back to top Go down
View user profile
i love pray

avatar

Posts : 63
Join date : 2010-11-04
Age : 22
Location : I dont know bc its darkness

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:14 am

Ok good luck.


Back to top Go down
View user profile
Dominic

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : England

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:16 am

Thank you, hope to meet you in APkz, bye for now. Smile bounce santa geek
Back to top Go down
View user profile
i love pray

avatar

Posts : 63
Join date : 2010-11-04
Age : 22
Location : I dont know bc its darkness

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:17 am

Yeah bye bye bc i g2g soon and i will come back tho Smile Ow and yeah i am Mod in Angelz Razz



Back to top Go down
View user profile
Dominic

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-05
Age : 22
Location : England

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Fri Nov 05, 2010 11:18 am

Haha nice! Razz Razz see you around Smile
Back to top Go down
View user profile
wtf monster



Posts : 45
Join date : 2010-11-04
Age : 24
Location : on my computer chair

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Sat Nov 06, 2010 7:30 am

Welcome back!
Back to top Go down
View user profile http://angelzpkz.tk
Alysa

avatar

Posts : 36
Join date : 2010-11-06
Age : 22
Location : Endrits room:P JK

PostSubject: i hate to type this post title   Sat Nov 06, 2010 10:48 am

Nice to meet you
Back to top Go down
View user profile
wtf monster



Posts : 45
Join date : 2010-11-04
Age : 24
Location : on my computer chair

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Sat Nov 06, 2010 12:58 pm

this is ur dominic on the picture? o.O


Twisted Evil Wtf Monster Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile http://angelzpkz.tk
Alysa

avatar

Posts : 36
Join date : 2010-11-06
Age : 22
Location : Endrits room:P JK

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Sat Nov 06, 2010 12:59 pm

WTF_monster i think ur really mean.. with that O.o thing.
Back to top Go down
View user profile
wtf monster



Posts : 45
Join date : 2010-11-04
Age : 24
Location : on my computer chair

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Sat Nov 06, 2010 1:02 pm

i wont tell because i cant tell to every1


Twisted Evil Wtf Monster Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile http://angelzpkz.tk
Max

avatar

Posts : 5
Join date : 2010-11-06

PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   Sat Nov 06, 2010 2:15 pm

Hey dominic , great to meet you , *coughs* again pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hi, I am Dominic...   

Back to top Go down
 
Hi, I am Dominic...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Angelz Pkz :: Angelz Pkz :: Introductions-
Jump to: